Emilia- Onsdag

Hejsan!
Idag är jag hemma från jobbet, kan väl erkänna att det mest var för att jag verkligen inte orkade jobba idag. Dumt av mig, men imorgon ska både jag och Clara till jobbet igen, vi ska åka kommunalt till jobbet, Så vi måste mötas kl 6 vid tvärbanan här på Essingen. Sjuuukt tidigt!! Sen efter jobbet ska jag till min moster som bor i Barkarby och sova över där.
Mina föräldrar åker till Lidköping imorgon så jag kommer vara ensam över helgen, riktigt skönt!
Snart kommer Philip hit. Så vi ska väl bara ta en lugn kväll.
Nu ska jag försöka få ut mitt hår, jag har gått runt med knut i 2 dagar så det ser ut som ett skatbo just nu..



Såhär ser håret ut nu, det blir ju´inte bättre av att man har extensions i håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0