Emilia- Söndag

Tjo!
Hela helgen har varit rätt så fullt upp och har inte orkat blogga..
Fredag: Tog det lugnt på dagen, På kvällen mötte jag,viktoria och Clara upp Amelia och Anina i Spånga, där drog vi på en rolig fest. Han som bodde där bodde precis brevid vårat jobb, haha..
Lördag: Låg deckade hos Clara hela dagen´med hennes söta kattungar, sen drog jag och Clara och köpte kräftor och sedan drog vi hem till mig och åt. Sen på kvällen drog vi ut igen, Men det var inte så lyckat igår. Så det blev en tidig kväll.

Idag vaknade jag och Clara runt halv 12. Och det första jag gjorde var att börja städa, lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Mamma och dem kommer hem senare idag, så var tvungen att skynda mig lite..
Snart kommer Philip och hämtar upp mig med båt, han har varit borta hela helgen och tittat på något race. Men eftersom att jag ska jobba imorgon så åker jag hem ikväll.

Nu måste jag göra mig iordning.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0