Hedda- Heemmma igen, i en dag

Hellu, imorse kom jag hem från Gotland, somnade typ kl 7 imorse, inte så nice. Vi har iallafall haft det jättemysigt på Gotland. Hhaha men det första som hände var att vi missa bussen till nynäshamn när vi skulle på båten till Visby. Så vi slängde oss in i en taxi och jag fick höja vårt pris lite för att han skulle öka farten från ca 80km/h till 140 km/h , hahah men vi hann iallafall.
Vi har ju inte precis haft toppväder hela tiden men med rätt sällskap så gör inte det så mycket.
Vi har suttit på mysiga uteserveringer och käkat middag i flera timmar, ätit frukost till kl halv 4 på eftermiddan och sånt. Och jag har aldrig skrattat så mycket på så kort tid i hela mitt liv tror jag.  Vissa saker är absolut värda att citeras men tror inte att mina vänner skulle bli så nöjda med mig då :P

Idag ska jag packa för imorgon åker jag till Portugal. Jag ska vara där i 2 veckor och den andra veckan så kommer Vickan och joinar:) Men nu ska jag käka frukost. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0