E- Snake on a plane

Tjena igen, har tråkigt så ni får stå ut med mig. Det har precis börjat en film på 5an, den heter " Snake on a plane" Om det är den filmen jag tänker på så är den sjukt läskig och äcklig.
Ja när jag ändå har så tråkigt som jag har det så kan jag skriva om min Lördag.
Det händer inget specielt egentligen, men jag ska väl sova ut lite extra, sen kanske Philip skulle komma hit igen, annars ska jag nog träffa tjejerna, men jag har ju hört att det ska bli stormvarnig 2 i helgen, så det känns inte så lockande att ens gå utanför dörren. På kvällen ska vi antagligen dra på någon fest. Men det låter inte heller så lockande i nu läget. Det är inte lätt när det är svårt..
Jag har också städat mitt rum nu, det såg ut som ett bombnedslag innan, men jag kan svära på att det kommer se exakt likadant ut imorgon som det såg ut nu innan jag städade det.
Filmen börjar bli intressant, så nu ska jag lägga ifrån mig datorn.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0