Emilia- 1 Februari

Hejhej, sitter och väntar på att Paradise hotel ska börja, jag har blivit besatt av det programet. Dessutom är det finalvecka den här veckan! Så jag tänkte inviga min nya tv med PH och ett rör pringels.
Låg i soffan nyss, och då kommer min syster med ett ciggpaket i handen!? Jag fattade ingenting.

Matilda: Emilia du tjuvröker!
Jag: Va?? vart har du fått det ifrån!!?
Matilda: I din väska (skrattar)

Gissa om jag blev sur när jag fått reda på att hon hade snokat i min väska.
Men det ciggpaketet var från i Fredags på min födelsedag, så jag kan tycka att det var okej att röka då. Jag försöker ju som sagt att sluta röka på vardagar nu, jag kanske inte har slutat helt och hållet, men jag har verkligen trappat ner på ciggen!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0