Emilia- Alla<3dag

Hejhej, Idag är jag glad igen. Det var nog bara humörsvängningar jag hade igår. Men imorgon kommer det bara bli värre, för jag ska börja äta P-piller för att min mens är oregelbunden, och då har man ju varnats för att hormonerna kommer gå mer i svängingar än nu. Jag tycker mest synd och Hedda,Viktoria och Clara som måste stå ut med mig i början, men jag ska försöka skärpa mig, Lovar!
Idag har vi varit och hälsat på lite släktingar långt borta, typ vid åkersberga? tror det heter så. Men det var typ 12 små barn som sprang runt och skrek så man kan ju erkänna att man har ont i huvudet nu.
Kan skriva lite kort om hur min vecka kommer se ut:

Måndag- Skola. Efter skolan ska jag ta en promis med Philip.
Tisdag- Skola, sen barnvakt.
Onsdag- Skola, Hedda ska nog sova hos mig, så vi ska hämta våra snowboardar som ligger hemma hos henne just nu.
Torsdag- Kungsberget
Fredag- Skola, Sen HEELG!

Jag har följt Made in Sweden programet sen start, och då har Laila och dem försökt att göra gruppen "Play" kända igen. Och deras första singel heter Famous, och deras andra heter girls. Girls tycker jag själv är väldigt bra. Här är den iallafall.



Nu ska jag duscha innan Blåsningen börjar på tvn. Missa inte det, det är så sjukt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0