Emilia- Fucking förkylning!

hejhej, Nu har jag och Hedda sportlov! :D Så jävla skönt!
Jag var iallafall hos läkaren imorse och skulle se om jag hade halsfluss, men det hade jag inte, men dem skrev ända ut ett recept ifall att det skulle utvecklas till det när vi är borta.
Men nu är jag sjukt förkyld istället och kan knappt andas. Så jag åkte hem lite tidigare för att vila upp mig tills imorgon.
Imorgon går tåget iallafall 07.45 vi ska försöka vara där runt 7 så att vi kan se om det är några förseningar, eftersom att SJ har haft massor med inställda tåg. Sen när vi kommit fram till Mora så ska vi ta en buss som går till Orsa by, och sen ska vi ta en taxi därifrån till Orsa grönklitt. Så det hinner nog bli lite åkning imorgon. Sen kommer vi åka i Orsa från Fredagen-Söndagen.
Sen går bussen från Mora till Sälen runt kl 11 tror jag. Så då kommer vi åka i Sälen från Söndagen-Onsdagen. Sen på Torsdag kommer jag hem, men då ska Hedda direkt från sälen tillbaka till Mora för hon ska till sin mormor. Haha nu blev det rörigt. Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad, och sen ska jag börja tvätta och packa.

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0