Emilia- godmorgon!

Hejhej, både jag och Hedda somnade halv 11 igår, så vi vaknade av oss själva klockan 04.10 :O när vi egentligen skulle gå upp nu. Och jag är faktiskt väldigt pigg.
Hedda duschar just nu så jag ska dra mig upp ur sängen och börja fixa mig lite.
Igår hade vi förresten köpt en kexchoklad påse och ett pringles rör till bussen, men kexchokladen är slut och chipsen har vi redan öppnat. Så typiskt mig och Hedda vi kan adrig spara någonting.
Nej jag måste upp ur sängen nu men det är sjukt kallt!! Poor me..

Iallafall så ska det bli jätte kul idag, men någon av oss kanske uppdaterar när vi kommer hem ikväll, eller så lär vi båda däcka direkt när vi kommer innanför dörren. Eller förrestem så kan jag sno Hedda mobil och blogga lite på bussen, och det finns någon mottagning.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0