Emilia- Hemmakväll

Hejhej, Idag är det fredag, men både jag och Hedda var så sjukt trötta efter igår så vi åkte hem och såg på film hos mig, vi skulle ända se på film i skolan halva dagen.
Sen skulle Hedda iväg och äta middag med hennes familj så jag la mig och tittade på tv. Har känt mig lite sjuk hela dagen, har haft ont i halsen och varit frusen hela dagen, så jag passade på att lägga mig i sängen och vila mig lite. Sen ringde Philip mig och sa att han var i närheten så jag träffade honom en snabbis.
Efter middagen så tog jag ett lååångt härligt bad! Det var hur skönt som helst, så nu känner jag mig fräsch igen.
Ikväll ska jag vara hemma och bara ta det lugnt, fick veta att jag har 0,00 kr kvar på mitt kort, och jag får inte mitt barnbidrag förrens om en vecka. Så man har ingen direkt lust att gå ut, och så är en förkylning kanske påväg så det är nog bäst att vila upp sig lite eftersom att jag och Hedda drar och åker snowboard på Torsdag i en vecka! Det ska bli sjukt najs, jag vill faktiskt bort från Stockholm ett litet tag. Det kan vara skönt med lite omväxling ibland.
Men imorgon kväll är jag sugen på att dra på nån fest, förkylningen får vänta i några veckor. Bara inte alla bussar och t-banor är försenade, dem har ju varit det hela dagen.

Nu ska jag lägga mig och titta på tv resten av kvällen.
Ha en bra kväll gott folk!

Bild från i början av hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0