Emilia- In my Head

Hejhej. Har precis skrivit en hemskunskapsläxa på datorn som ska vara inlämnad på Torsdag, men jag måste skriva mycket mer imorgon också.
Idag efter skolan skulle jag hämta mina syskon och deras 2 kompisar som jag också ska vara barnvakt till i några Tisdagar framöver. Det gick iallafall jätte bra, det är faktiskt inte alls jobbigt att vara barnvakt till dem, de leker bara med varandra, så det ända jag behöver göra är att hämta dem och laga middag. Jag tycker det är lättförtjänta pengar iallafall.
Imorgon har vi halvstudiedag i skolan, men jag har ingen aning om när vi slutar. jag ska iallafall till Pappa sen efter skolan.

Nu ska jag ringa Michaela.
kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0