Emilia- Kinamat.

tjena!
haha vet inte vad det har varit med mig i helgen? Jag har verkligen legat inne hela tiden, Igår frågade ju Hedda mig om jag ville följa med hem till Viktoria där dem skulle titta på film, men jag pallade verkligen inte följa med, så jag somnade runt 10?!? Men jag vaknade med världens halsont och knappt någon röst, så idag har jag också legat hemma hela dagen. Vet inte om jag kommer gå till skolan imorgon, vi har ändå inte mycket plugg den här veckan.
Snart skulle Fredriks föräldrar komma hit med kinamat, och min mage skriker efter mat så jag ska hälla i mig mat.
Ikväll är det också Blåsningen, haha så sjukt roligt program! Precis min sorts humor.
Ska värma lite te för min stackars hals nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0