Emilia- Proppmätt!

Jag och Hedda hade precis kommit hem till mig efter skolan och lagt oss under mitt varma täcke, och på mc donalds tv reklam så visar dem ett 18 pack med chicken mcnuggets, så jag och Hedda fick en flipp och åkte in och åt massor av mat på mc donalds, vi tog ett 18 paket och delade på och en varsin pommes med läsk, gissa om vi var mätta efter. Men gud vad gott det var!
Veckorna kommer rulla på snabbt känner jag på mig, när man minst anar det så kommer det var +20 grader ute! Så det är bara att hålla ut i 2 månader till. Och sen kommer det hända så mycket kul i veckorna framöver, och det gör ju saken mycket bättre!

När jag ända pratar om värmen så kan jag lägga in lite bilder från frankrike i sommras.

































Okej nu har jag suttit och laddat upp biler i nästan en timme, för min dator är otrooooligt seg! Men jag lägger in lite fler imorgon.
Nu ska jag snacka lite i telefon, och sen sova! Godnatt..














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0