Emilia- Shoppat!

hej alla glada!
Jag är superglad, och livet känns bara väldigt bra just nu.
Idag var jag och Hedda inne i stan och både jag och Hedda lyckades få hem snygga grejer, visar allt lite längre ner i inlägget.
Jag har nästan inget plugg den här veckan, jag har bara en svenska uppgift som ska vara inlämnad på Fredag, men den gör jag imorgon.
Den 18:e ska våran skola åka till Kungsberget, det ska bli sjukt kul, har längtat efter att få åka snowboard i bra backar i ett helt år nu, vi har ju ara åkt i Hammarbybacken i år och man kan inte säga att den är särskilt bra.
Pratar med Hedda i telefon nu, och nu är tågbiljetterna beställda till Orsa, sen när vi ska till Sälen så tar vi en buss i 2 timmar. Längtar!



20 kr


Foundation 159 kr


Hittade en jacka på BIG REA från Zara, 129 kr!!




Den ser blå ut, men den är svart.


Tröja 149 kr från H&M.


Stickad tröja från Gina tricot, 200 kr.



Sen köpte jag ett svart baslinne för 100 kr också.

Om 6 minuter exakt så börjar Paradise hotel, och idag är det dem 2 sista avsnitten. Men jag vet redan vilka som vinner. Lite tråkigt faktist.. Nu ska jag göra en macka att äta, yammi!
Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0