Emilia- Skulle publicerats igår

Jag är så extremt trött och känner mig hängig i hela kroppen, jag ska bara göra engelskan en snabbis på datorn så kan jag gå och lägga mig sen. Vi har ju också So tills imorgon, vi ska skriva en skrivuppgift. Jag läste igenom det 2 gånger igår och 1 gång idag, men jag höll på att somna flera gånger medans jag läste så jag gav upp.
Idag var det skola som vanlig, hände inget speciellt som vanligt. Efter skolan så sprang jag hem en snabbis och lämnade lite grejer och mötte sedan Philip, vi gick på en promenad på isen och sen gick vi hem till mig och bara tog det lugnt. Så det har varit en skön måndag iallafall.
Imorgon måste jag också hämta alla barnen jag är barnvakt. Men det är rätt lugnt, jag behöver bara hämta dem och sen behöver jag bara göra middag. Så det är lätt förtjänta pengar tycker jag. Men jag har tänkt på att skaffa jobb 2 gånger till i veckan med någonting, men jag kan bara inte komma på ett jobb som lockar mig.

Nu ska jag iall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0