hedda- pälsväst

Tjeeena, kom precis hem och ska äta nu. Kvälen är inte planerad än en jag ska iallafall träffa emilia och viktoria. Idag har det blivit mer kakel och inredning än shopping men lite fick jag med mig hem iallafall. Jag hade som vanligt jättesvårt att hitta jeans, var på jättemånga jeansaffärer men icke sa nicke men till slut på zara fanns ett par.  Pälsvästen jag skulle köpa var slut så det fick bli en annan modell men den är också finså det gjorde inte så mycket.
Min kamera är urladdad så ni får extremt dåliga bilder nu,


Pälsväst från monroe i sturegallerian, jeans från zara

Tröja från massimo dutti


Väska från Zara, köpte jag för några dagar sen

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0