Emilia- A lot like Love

Har pluggat i några timmar idag, vet inte alls hur det kommer gå på provet, men jag tar det som det kommer.
Skulle skriva vad jag fick för presenter idag också.

- 3 månaders träningskort på friskis och svettis
- Pengar till resor i sommar
- pengar till sparkontot
-Presentkort på H&M och Gina tricot
- Blommor

Tyvär kunde inte alla i min släkt komma idag. Men tack för presenterna!

Jag har planerat in massa resor känns det som, och vissa måste jag betala lite själv på så det gäller att jag sparar.

Om 3 veckor åker jag och Hedda till Orsa och sen till Sälen och åker snowboard.
Vi kommer först åka till Orsa i 3 dagar där min pappa och familjen hyrt en stuga. Sen på söndagen på sportlovet åker vi från Orsa direkt till Sälen ( Högfjället) där min mamma och familjen har hyrt ett lägenthetshotell, Och där stannar vi tills på Torsdag. Är det någon annan som ska dit på sportlovet?

Vet inte om det är för tidigt att säga det här, men man kan inte låta bli att tänka på sommarvärme just nu.
Men i sommar så är det bestämt att jag ska följa med Hedda och hennes familj till St Raphael som ligger vid franska rivieran i en vecka, Det ska bli så härligt!
Sen kommer jag nog att åka direkt där ifrån till vårat sommar hus som ligger någon timme där ifrån.

Sen har vi tjejer haft en liten tanke om att åka till Gotland i sommar, för Claras farmor hyr ut något hus där, så det skulle vara superkul!

Sen har man ju småsnackat om lite mer saker man skulle kunna göra, vi ska göra någonting iallafall, det blir som en avslutning för oss, eftersom att vi sen börjar i gymnasiet.


St raphael :)


Gotland, Visby.

Nu ska jag lägga mig framför tvn i en halvtimme och sen gå och lägga mig!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0