Emilia- Bad boy

Hejhej!
Idag var jag i skolan och jag har verkligen haft en jobbig dag, skulle kunnat bryta ihop när som helst.
Så jag gick hem efter matten och la mig i ett varmt bad och läste lite i svenska boken, efter det så gick jag upp och gjorde engelskan, skönt att ha det gjort!
Mamma köpte hem hårfärg till mig igår också, ska bara fylla i utväxten. Men jag gör det på Onsdag, orkar inte göra det nu. 

Jag kan ju passa på att skriva hur min vecka kommer se ut:

Måndag- Check!
Tisdag- Till Ekerö och sedan plugga
Onsdag- Skolan,plugga och färga håret
Torsdag- Skola, äta födelsedagsmiddag med mamma och pappa.
Fredag- JAG 16 ÅR! Middag hemma hos mamma på kvällen, sen blir det paaarty!!
Lördag- Åka till Ekerö och plugga massa-.-
Söndag- Släkten kommer på brunch och firar mig.

Så ser min vecka ut än så länge.
Är det bara jag som är så extremt skoltrött nu, jag vill ha sommarlov och sen börja i gymnasiet!
Men det är inte långt kvar nu, så jag ska försöka stå ut!
Paradise hotel är ikväll så det får ni inte missa, det börjar närma sig finalen nu, Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0