Emilia- Tack allesammans!

Hej hej, försökte skriva ett inlägg tidigare idag, men det gick inte att logga in på blogg.se så jag försökte nu istället och då funkade det som vanligt igen.
Oj oj oj var ska jag börja egentligen.. Vi kan börja med morgonen på min födelsedag, då blev jag väckt med sång och tårta av mamma och familjen. Då fick jag en LCD tv till mitt rum:) Eftersom att jag inte haft någon tv där tidigare, så jag är skit nöjd!
Sen så gick jag till skolan och där sjöng dem för mig med. Tack för alla Grattis som ja fick under dagen!
Sen på kvällen så kom lite av min släkt på födelsedagsmiddag, och då fick jag ett kitt med body shop grejer till ansiktet, presentkort på Åhlens och presentkort på H&M. Så jag är nöjd!
Juste jag har börjat få mitt barnbidrag nu, så nu kommer jag betala nästan alla kläder och sånt själv, så jag får se hur det går. Så då är det perfekt att ha presentkort och sånt.
Sen så fixade jag mig hemma och drog hem till Viktoria där det redan kommit lite folk, sen rullade det in massa roligt folk under kvällen! Och så sjöng alla för mig där också, haha var tvungen att stå på en stol, och höll på att ramla ner tur att Tinna stog och höll i mig där bakom, hur hade det sett ut om jag plötsigt låg på golvet, haha kan knappt föreställa mig det själv.
Sen senare på kvällen så blev det kaos för att det var något med polisen så alla var tvugna att dra och så kom Viktorias föräldrar hem, men dem visste om att hon skulle ha fest så de var helt chill.
Men tack allihopa för en helt undebar och crazy kväll. Kunde inte fått en bättre födelsedag!!
Imorgon så måste jag gå upp kl 9 för kl 11 kommer släkten på pappas sida och ska äta brunch och fira mig.
Så god natt, dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0