Emilia- Hemmakväll..

Hej på er!
Egentligen borde jag ligga bänkad framför tvn för det är Paradise Hotel XL, men ska snart springa till tvn när jag skrivit klart det här inlägget.
Igår var det ju fredag, först var det skola. Efter skolan, tro det eller ej.. så GYMMADE jag! Det var jätte kul och jag tycker faktist att jag borde få ett Godkänd, med tanke på att det var första gången.
Sen åkte jag hem till mamma och åt middag, det hela slutade med att jag och mamma började bråka, det är därför jag bott väldigt mycket hos pappa på ekerö på senaste tiden, men om man skulle bortse från resevägen/tiden så trivs jag väldigt bra här!
Efter jag bråkat klart så drog jag till Östermalmstorg, där mötte jag tjejerna och philip och hans kompisar sen åkte vi till Ropsten på en fest, man kan ju säga att hemresan var händelserik, det var en halvtimme tills tåget skulle gå så vi lyckades sätta på lite lösnaglar på alla killar och massa annat vrickat, haha fyfan vad vi garvade! Japp en rolig kväll med ett härligt gäng!
Sen idag så vaknade vi upp hos Hedda, hon skulle äta lunch med släkten så jag åkte hem till Viktoria där även Clara också var. Haha och där flummade vi oss i några timmar och åt massa chips,glass och godis. Man kan ju säga att jag var mätt efter det, men gott var det:)
Nu är jag iallafall på Ekerö och har en hemmakväll, väldigt skönt faktist.
Nu ska jag rusa till Tvn.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0