Emilia- Sista dag som 15 !

Heeejsan!
Är superglad just nu!
Iallafall så kom jag hem för ca en timme sen, jag var och åt en trevlig middag med mamma och pappa på St: Eriksplan. Det blev Tapas, men det är så jävla mycket vitlök i den maten så jag har jätte ont i magen nu. Men gott var det!
Ska snart plugga det lilla sista inför provet imorgon och sen ska jag inte plugga ett skit mer förrens på Lördag.
Idag var det iallafall min sista dag som 15, jag kan säga att år 13 till 15 inte har varit dem roligaste åren i mitt lilla liv. Men det blir nog bara bättre och bättre från och med nu.
Imorgon så ska jag väl antagligen bli väckt med sång och tårta, sen har jag ingen aning om vad jag kommer få i present. Sen på kvällen blir det en riktigt crazy night med massa paaarty!
Nu ska jag plugga det sista och sedan sätta på lösnaglar tror jag.
Puuuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0