Emilia- Söndag

Söndag igen!
Aja jag känner på mig att den här veckan kommer gå snabbt. Kan skriva upp det lilla som jag vet att jag ska göra den här veckan

Måndag- Skola, sedan hem och plugga till matteprov.
Tisdag- Öppethus på både Östra real och Bromma, så jag drar en timme på varje.
Onsdag-Plugga efter skolan
Torsdag- Kanske bio efter skolan
Fredag- Skola, Sen får vi se vad vi hittar på senare på kvällen

Som sagt har inte bestämt så mycket den här veckan.

Nästa fredag fyller jag 16 år, det ända jag har önskat mig i födelsepresent är pengar till resor i sommar och pengar till extensions hos frisör.
Nu ska jag duscha, plugga och sen stryka lite skjortor åt pappa.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0