Hedda- 21 veckor kvar till sommarlov

Tjooo, nu är det söndag igen och jag har haft en jätteskön helg. Igår på dagen var jag på släktlunch inne i stan  typ hela dagen, och gissa vilka som satt snett bakom mig? Madde och carl-philip, hahah tyckte det var lite coolt.
På kvällen sen käkade clara middag hos mig och sen hade vi myskväll hemma hos clara. Runt 12 kom också vickan dit och så sov vi där alla 3. Idag var jag och vickan inne i stan och fikade på baresso.
Nu ska jag plugga och sen vill clara förhoppningsvis träna med ig. Och om jag ar tur kanske jag kan lyckas dra med henne på bio för att se snabba cash(ser den igen med dig emilia, du kan vara lugn :P).
nu ska jag plugga matte, pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

2010-01-19 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0