Hedda- Livet leker

Jag är jävligt glad av nån weird anledning, har väldigt mycket plugg så egentligen borde jag vara stressad för det blir jag alltid när jag har mycket plugg. Men just nu är jag inte alls stressad, jag är bara galet  förhoppningsfull inför den här våren och sommaren. Jag känner verkligen på mig att det  här kommer bli ett helt underbart år.
Nu ska jag plugga lite mer tror jag, eller kanske bara sova,  ooh fan vadskönt att bara sooova :)
Min nya taktik när det gäller skolan och prov är att  det är viktigare att sova inför ett prov än att plugga, härlig taktik va? :P För man kan ju ändå inte sitta och skriva ett prov om man är dödstrött.
Så nu ska jag nog gå och lägga mig, haha kl är 22.15.

Soov så gott, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0