Hedda- snart våår

Nu är vi snart inne i sista vintermånaden och det känns ju gaaalet skönt.
Jag har ju inte skrivit så mycket i helgen men det är för att jag typ inte har varit hemma nånting, jag har sovit hos vickan hela helgen. I Fredags hade ju vickan inflyttningsfest , gaalet kul och då sov vi där sen. Igår var vi inne på stan och fikade och kikade lite vårkläder. Jag hittade en jättefin pälsväst som jag ska köpa i veckan. Mötte sen upp pappa för middag på mamas and tapas. Sen var jag barnvekt hela kvällen men som tur var kom vickan och gjorde mig sällskap när barnen hade somnat.
Hahah sen blev det lite problem med nycklar och grejer så då åkte vi hem till henne och sov igen.
Idag ska jag plugga biologi och svenska men helst av allt skulle jag bara vilja ta en långpromenad på isen menmne man kan inte alltid göra det man vill göra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0