Emilia- Freeedag!

Fan vad jag har längtat!
Igår pratade jag med chefen och han sa att jag kunde få sluta 2 idag, så jävla skönt!
Efter jobbet ska jag dra mig in mot stan och träffa Amelia, vi har inte träffats på länge så det ska bli kul.
Kan skriva upp min helg.

Fredag- Vara med Amelia, vi drar nog ut ikväll. Hedda kommer hem från Mora ikväll också. Så får se hur pigg hon är på att dra ut.
Lördag- Åka till Ekerö, sedan åka till Strängnäs där min farmor bor. Hon fyller 60 imorgon, så då ska vi ut och äta och fira henne.
Söndag- Fyller min lillebror Oscar år. Jag tror att han fyller 9. (Har så många syskon att hålla koll på) Iallafall ska vi fira honom och sen ska jag dra mig mot Södertälje och träffa Philip. Vi har 4 månader då, så vi ska bara ta det lugnt.

Ni fattar nog inte hur glad jag är att jag har 2 veckor ledigt nu! Men det skulle vara typiskt om det började regna nu bara för att jag har ledigt. Men jag får hoppas på det bästa!

Just nu väntar jag på att det ska komma en ny låda med brev som jag kan sprätta upp. Har gjort klart den förra..

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0