Emilia- Grattis lillasyster!

Tjenare!
Vill börja med att säga grattis till min lillasyster som fyller 7 år idag! Sjukt vad tiden går snabbt, kommer ihåg den dagen hon föddes, Mormor satt hemma med mig och Oscar. Jag satt bänkad vid telefonen hela dagen, så varje gång det ringde så hoppade jag till av glädje, men det visade sig vara en telefonförsäljare och massa andra oviktiga samtal. Men tillslut runt halv 9 på kvällen så ringde mamma och sa att jag hade fått en lillasyster. Och det var faktiskt jag som kom på namnet Matilda. Jag ville alltid själv heta Matilda i alla olika mamma, pappa, barn lekar när man var liten.

Ska börja göra mig iordning, för vi ska ut och äta på restaurang ikväll. Så det blir mysigt. Imorgon är det sista dagen här, längtar hem riktigt mycket nu, speciellt när det är så bra väder hemma i Sverige!

Juste gick in och tittade på mitt gymnasieval inatt, till min förvåning så ser jag att jag kommit in på mitt andra hands val. Jensen Norra ( skrev fel i förra inlägget, inte Norra real) Och jag är 4e reserv på Bromma, så jag hoppas att några väljer att inte gå på Bromma. Bromma är verkligen den skolan jag vill gå i, eftersom att pappa också bor på Ekerö så skulle det bli närmare för mig till skolan. Aja Jag vet verkligen ingenting om Jensen Norra, jag visste inte ens var den skolan låg förrens jag gick in och tittade på hemsidan och såg att den låg på Odenplan typ..

Nu måste jag dra! puussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0