Emilia- Sweet home alabama.

Hejhej!
Sitter fortfarande på jobbet. Slutar om en kvart. Jag tycker det känns som att det är Fredag idag, eller snarare önskade kanske..
Nu ska jag gå in till lagret och snacka med Magnus som är chef här ang imorgon. På Fredagar slutar man 3, men jag tänkte faktiskt fråga om jag får gå kl 2 istället. En annan tjej som jobbar har fått gjort det ibland. Det är ändå väldigt lugnt här på jobbet den här veckan.
Sen ska jag iallafall hem till Ekerö. Ska äta massa onyttigt när jag kommer hem, har varit sugen på söta och salta saker hela dagen. Sen kommer jag antagligen sova resten av kvällen. Så var det iallafall igår. Somnade kl 6 vaknade 10 och gick sedan och la mig igen halv 11. Vilket liv jag har -.-

Aja nu ska jag dra mig hemåt i den här värmen!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0