Emilia- tralala..

JAG HAR ALDRIG VARIT SÅHÄR RASTLÖS! Jag menar det, tjejerna är på Gotland ( jag fick inte följa med för mina föräldrar, och det SUGER!) , Amelia är i Norrland, Philip är ute på Krogen ikväll, Pappa sitter fast på en finlandsfärja. Och jag sitter här hemma helt ensam.. Ingen är verkligen hemma. Ni anar inte hur festsugen jag är just nu, aja dem tiderna kommer väl snart när man börjar gymnasiet, då kommer man be om att få vara hemma och ha en lugn hemmakväll istället.
Egentligen skulle Amelia kommit hem på Fredag så det räddade mig lite.. tills jag fick ett sms av henne nu att hon inte kommer hem förrens på Söndag, Jag döööör! Ska försöka få med mig Philip någonstans i helgen, vill inte vara i stockholm när det händer nada.
Nu ska jag ut och ta en cigg, orkar inte sitta framför datan just nu. Och mitt humör är verkligen inte att leka med idag, skulle kunna börja gråta när som helst.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0