H- gaalet seg

Tjeena, har varit i Dalarna hos min mormor i ett par dagar nu och kom hem igår kväll. Att vara ute på landet sådär är ju inte riktigt  min grej , för det första så blir jag sjuuukt uttråkad och för det andra så är jag allergiskt mot gräs, speciellt nu när det är torrt så jag mår bara dåligt. Därför stannade jag typ bara en dag.

Igår när jag kom hem drog jag direkt till en fest i Blåsut( hahahahah , heter hela stället så eller bara t-stationen?! ofta man döper ett ställe till det) där Emilia och Amelia var. Vi var där ett tag  men sen så slutade det med att vi satte oss i en taxi och åkte till Trosa. Hahah ja lite konstigt så där och jag har sovit högst 5 minuter den här natten. Sen drog jag hem tidigare än Emilia imorse och det tog seriöst typ 3 timmar att komma hem när man åkte kommunalt, gaalet onice :P
Nu ska jag gå och handla mat och hyra film, pusss



Hhaha kan inte låta bli att lägga in den här underbara bilden på Clara, ni kanske förstår själva att hon inte var heelt klar i huvudet:P Men hon gick med på att jag fick lägga in den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0