Emilia- Baby

hejhej, det har varit en jätte skön dag idag, jag började ju halv 11, men jag skippade den första lektionen för att ta ännu lite mer sovmorgon med Philip, och efter den lektionen hade vi lunch. Så jag kom till skolan 12. Super skönt.
Efter skolan så fick jag låna pengar av Hedda, pank som jag är. Iallafall så var jag så otroligt sugen på sushi, så det blev det!
På lördag får jag äntligen mitt barnbidrag. För er som inte vet så har jag börjat få hela mitt barnbidrag, och det är 1200 kr. Och då måste jag betala nästan allt själv, Mobilen betalar jag själv, kläder betalar jag själv, om det inte är en dyr jacka då kanske jag får betala halva själv.
Men jag har ju då inte tänkt så mycket att jag måste köpa kläder själv. Så det börjar bli lite brist på det nu. Så i helgen ska jag ge mig ut till stan och leta efter någon snygg tröja, även fast jag skulle vilja slippa det eftersom att det var lönedag idag så det lär vara smockfullt i helgen.
Nu ska snart Philip komma hit igen, haha han har sovit hos mig hela veckan. Vi ska väl sätta på någon bra film och bara ta det lugnt ikväll.

Titta vad solblekt hår jag hade i sommras. Vill ha den färgen nu!
Tycker det är sjukt fint när man har solblekt hår och är brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0