Emilia- Bättre sent än aldrig

Oj nu var det längsen jag bloggade. Men jag har verkligen inte haft ork att logga in på datorn.
Så vad har jag gjort alla dem här dagarna då, jag har varit med tjejerna, ätit massa onyttigt, klagat på skolan, blivit smittad av Hedda, men jag har mest träffat Philip.
I fredags så var vi hemma hos Gustaf, sen blev det lite kaos, så vi drog därifrån. Sen sov Clara hos mig på kvällen.
På lördagen så åkte jag hem till Philip som bor långt åt helvete, Ända bort i södertälje, vi tog iallafall en myskväll, åt räkor och tittade på film.
Sen på Söndagen träffade jag Ebba och tog en fika, hur kul som helst att träffa henne igen. Vi träffas ju nästan aldrig längre.
På onsdagen som kommer så ska vi vara i blå hallen i stadshuset och dansa med andra skolor. Vet ännu inte vad för dans vi ska dansa, men gissar att man ska öva på vals till balen som vi ska ha den 3:e Juni.

I veckan så bokades också en flyresa till mig, Jag ska ju ner till hedda som ska vara i Frankrike i 2 veckor i sommar. Men jag kommer dit till henne i en vecka, sen åker jag direkt därifrån till Mamma och dem som är i Italien, det är typ bara 1 timmes tågresa. Så är jag där i en vecka tills den 5:e. Sen flyger jag hem igen.
Jag har ju aldrig flygit helt själv förrut, och första gången jag ska göra det så måste jag byta flyg i mynchen ( vet inte hur det stavas). Så flygresan kommer typ ta 4-5 timmar sammanlagt. Men det är värt det.




Remember this song?
La in den i sommras, men det här är en riktig sommarlåt enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0