Emilia- fuuucking feber!!!

Hejhej, nu är vi i Sälen och jag har feber så jag måste ligga hemma idag, det är så tråååkigt! Vi somnade runt kvart över 10 sen vaknade Jag runt 1 och har då legat och skakat för att jag frös så mycket, sen höll det på så hela natten. Stackars Hedda måst vara själv i skidbacken, men hon åker med Fredrik som också åker snowboard. Jag ska iallafall vila idag så att jag kan åka imorgon, för imorgon och på onsdag ska det vara strålande sol. Nu känner jag mig inte sjuk längre för att jag tog ibumetin. Så jag känner mig JÄTTE rastlös! Ska ringa Hedda och fråga om hon kan köpa en chips påse med sig hem till mig, Så att jag kan tröst äta, för dem kommer hem och äter lunch sen. Nu ska jag se på SATC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0