Emilia- Grattis Hedda!

Hejhej. Söndag igen, shit vad veckorna rullar på snabbt!
Men jag ser inte fram emot den här veckan, på Tisdag har vi nationellt prov i engelska, på Onsdag har vi Fysik prov och på fredag har vi So prov. Stressigt, men ska strax ta fram fysik boken och plugga.
Kan berätta kort om helgen.
Fredag- Var det först middag för Hedda och sen blev det fest. Där hände det mycket. Jag pallar inte berätta så mycket mer. Det som hände där stannar där. :P
Lördag- Åkte till Ekerö och var här hela kvällen, tittade också på melodifestivalen. Fan att inte Eric saade vann!
Söndag- Släkten har varit här och ätit brunch och så har vi firat Jennie och min lillebror som fyllt år och fyller år. Jag fick också en försenad födelsedagspresent av min farmor och faster, jag fick 1000 kr. Ska lägga in det på sparkontot tills sommaren. Ska ju fixa riktigt löshår, åka till Frankrike med Hedda och sen så ska jag,Hedda,Clara och Viktoria hyra en lägenhet på Gotland i några dagar. Det ska bli jätte kul. Så det behöver jag pengar till. Sen kanske jag åker till Italien i 3 veckor med mamma och dem som vanligt.
Ska ringa upp Clara som precis ringde mig, sen ska jag plugga fysik och sen kommer Philip förbi här på Ekerö lite senare. Så det blir en lugn dag.

Hedda fyller 16 idag så ring/smsa/skriv på fb eller bloggen ett grattis så blir hon glad.
Just nu är hon inne i stan och shoppar MASSA grejer. för det var det hon fick i födelsedagspresent av sin mamma och pappa.
Men iallafall GRATTIS gumman!
Men nu måste jag dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0