Emilia- lammkött

Tjenare!
Hedda lagar mat, duktig som hon är. Jag sitter själv och bara degar i soffan. Har varit sjukt trött på senaste tiden.
Ikväll vet vi inte vad som händer, är inte ett dugg sugen på att festa. Men vi ska iallafall hem till Hedda först, det är det vi vet hittills.
Clara är på Kryssning med hennes släkt över natten, så det blir bara jag, Viktoria och Hedda ikväll. Men vi överlever nog, haha jag fick en random idee idag att vi skulle beställa en sista minuten kryssning, men sen kom vi på att man typ måste vara 18 för att få åka utan föräldrar, så det är segt! Börjar bli trött på Stockholm nu, vill åka bort.
Mamma frågade ju mig för någon månad sen om jag ville följa med dem till Italien i en vecka nu i påsk, men jag sa nej för att jag hellre ville vara hemma, för att dem sa att det inte skulle vara så varmt i Italien då. Men nu visar det sig att det ändå skulle vara runt +20 grader där. Men dem åker iallafall på Måndag så då ska jag bo på Ekerö i en vecka.
Imorgon så ska vi in till stan och shoppa lite, jag ska shoppa nån tröja,smycken lite smink och annat skit.
Men nu ska jag dra mig hemmåt och äta middag.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0