Emilia- Onsdag

hejhej. Både jag och Hedda har varit off i några dagar nu. Men ingen av oss orkar sitta vid datorn när det är så fint väder ute.
Jag kan ju börja med att berätta lite om mina dagar.

Fredag- Lördag: Var jag med Clara och Viktoria, vi tog det mest lungt. Sen träffade jag Philip på lördan också.

Söndag
- Åkte jag till Ekerö för att träffa pappa och Jennie och även plugga matte.

Måndag
- Först var det skola, efter skolan åkte jag, Viktoria och Hedda hem till Vikkan och hade picknick på golvet? haha. Observera att det var Heddas och Viktorias Ide.

Tisdag
- Skola. sen skulle jag vara barnvakt. Jag brukar ju hämta en tjej på dagis
,och hennes avdelning brukar alltid vara på utflykt på Tisdagar. Och dem kommer inte hem förrens 3. Och jag som då kom dit halv 3 fick vänta där i en halvtimme. Jaja inte så intressant, men sen hämtade vi resten av barnen på skolan. Senare kom också Philip hem till mig och hjälpte mig vara barnvakt. Inte för att det är så mycket att göra. Vi gjorde bara mat typ. haha.

Just nu sitter iallafall jag och Hedda hemma hos Hedda och tittar på Bröllopsduellen. Rätt så okej film.

Hedda fyller år på Söndag! Då måste ni gratta henne. Vi ska redan gratta henne på Fredag, först ska vi göra middag och lite annat smått och gott. Men det kan jag inte säga i bloggen, för då ser Hedda det. Efter det blir det födelsedags feeest hemma hos Heddis! Är taggad! Haha och vi håller på att förbereda en överraskning, får se om vi lyckas!
På Lördag är det melodifestivalen och det är final, haha.. Erik saade måste bara vinna. Går och nynnar på låten hela tiden " Manboy manboy you can call me manboy. nanana..."
Hahahaha!! Nu sitter Hedda och hånar mig för det här, fast jag vet att Hedda sitter och söker på hans låt på Youtube 24/7, och även slickar på skärmen. Haha! Men hot är han iallafall.

Nu ska jag sluta skriva massa skit. Puss hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0