Emilia- Randigt.

Tjenare, är med Clara hemma hos henne, vi sitter båda på golvet och är sjukt mätta! Idag var vi inne i stan och så kom Liv också, senare mötte vi också Viktoria.
Jag har bara shoppat randigt idag också, 2 randiga tröjor från H&M och ett par tygskor som var blå vit randiga. Bra till våren som är påväg.
Jag kom iallafall hem igår från Sälen, och det är faktiskt skönt att vara hemma nu. Men det har också varit jätte roligt i Orsa och Sälen. 
När jag kom hem träffade jag Clara och Viktoria hemma hos Clara, vi snackade och åt chips. Det var trevligt att träffa dem igen!
Hoppas att du har det bra i Mora Hedda, och hoppas att det går bra på längdskidorna. Haha!

Nu ska jag stänga av datorn.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0