Emilia- sista dagen

Hej på er. Just nu duschar Hedda och jag ligger i sängen, jag måste igentligen packa, men jag har ingen ork att ens ställa mig upp. Idag var det sista dagen vi var här, eller jag kommer kunna åka imorgon, men hedda ska ju till Mora och hennes buss går runt halv 10 så hon hinner inte åka någonting mer. Igår var jag också sjuk så jag var tvungen att ligga hemma då också, det var sjukt tråkigt. Men Hedda träffade som tur var philip och dem andra som också är i Sälen,vi åkte även med dem idag. Haha när vi skulle åka tillbaka med transportlyften till högfjället så lyckades vi åka 4 st på en knapplyft, haha men fan vad ont jag har i armarna nu. Och dem lyckades även lura mig ner i en svart puckelpist backe!! Nu ska jag packa och sen kanske vi skulle till deras stuga och chilla ikväll, men vi får se hur vi gör. Ha det great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0