Hedda- Good morning sunshines

Okej kanske inte så mycket sol idag men jag gillar att det regnar, det betyder ju att snön kommer försvinna. Nu sitter jag och väntar på Emilia för vi ska in till stan. Jag sitter här och irriterar mig på en finne på min kind, den är heeeeemsk. Den vill verkligen inte försvinna, det är typ de enda jag ser när jag kollar mig i spegeln. Oj haha man kanske inte ska skriva sånt i bloggen menmen det är väl dagens i-landsproblem.

Nu har jag ingen riktig skola på två veckor, har fördjupning nu och då gör man ju typ inget och sen PÅSKLOV. Ska bli galet skönt. Även fast den här veckan som har varit har varit en väldigt skön skolvecka, fick igår även veta att jag fick mvg på historia provet och på en svenska grej.

Nej slutpratat om skolan, nu ska jag kolla lite andra bloggar , pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0