Hedda- Gummistövlar

Tjeeena, täkte passa på att blogga mer den här vecka för jag har inga läxor eller prov alls, så jäävla skönt.
Efter skolan idag så drog vi in till Åhlens city cafe, satt där ett tag , sen behövde alla utom jag dra men då fick jag lite tid att fixa lite grejer på stan så det var lika bra.
Det blev ju lite shopping i helgen och det bästa köpet var absolut mina gummistövlar, jag älskar dem verkligen.

Vet inte verför det blev så suddiga bilder men skitsamma :P


Hunterstövlar från Mathilde

Diadem från Glitter och favoritschampot från Matrix(rekommenderar verkligen, dock svårt att hitta den i stor förpackning)

Kjol från Zara, det här var också vad jag hade på mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0