Hedda- haft en liten paus

Tjena, har inte skrivit på ett tag nu men jag har haft fullt upp. Jag fyllde ju 16 i helgen och min helg var grym. På fredagen firade jag med min kära vänner. Först middag med de närmsta och sen kom det fler folk. Vi hade skitkul men det blev ett lite tråkigt slut. På söndagen fyllde jag ju år och då firade jag med min familj. Var med mamma på stan och shoppade hela dagen och sen träffade vi Gustav och pappa och åt en väldigt god middag på Zink.

Imorse vaknade jag tyvärr upp väldigt sjuk och jag är extremt förkyld, riktigt jobbigt eftersom jag har så himla mycket i skolan just nu så det är inte så bra att vara hemma och missa massor.


Jag lägger in några bilder från orsa och sälen, det kommer fler senare :)






Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0