Hedda- hejdå sälen

Tjoo, först vill jag bara säga att jag INTE kissade inför alla killar det var snarare tvärtom, det är bara nåt som Emilia har inbillat sig. Dem vände sig om, okej nu har vi rätt ut det iallafall. Jag sitter just nu på bussen från Sälen till Mora där jag ska umgås lite med min släkt över helgen. Är riktigt avundsjuk på Emilia som åker hem till Stockholm. Men helst av allt skulle jag vilja stanna här i Sälen . Det är verkligen helt underbart väder. Men jag hörde att det skulle bli 4+ och sol nästa torsdag, då är det ju fan vår:) jag har så jävla tråkigt just nu, första dagen i Sälen så tappade jag mitt bankomatkort och iPhonehörlurar i backen så nu kan jag varken lyssna på musik eller se på film:( Nu är det iallafall bara en timme kvar, ska försöka sova, det blev ju ganska sent igår så jag är ganska trött , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0