Hedda- Stockholm i mitt hjärta

Jag kom väldigt sent igår och hann därför inte blogga. Jag har varit borta i mer än en vecka nu och det var faktiskt väldigt skönt att komma hem. Jag lägger in bilder från lovet imorgon. Idag har jag haft veckans längsta dag, men jag tycker inte att skolan är så jobbig jsut nu. Det enda jobbiga är att jag är så himla sprallig och pigg just nu så jag knappt kan sitta still på lektionerna, jag vill bara ut i solen. På söndag fyller jag 16 år, wiihoo. Hahah nej jag bryr mig faktiskt inte så mycket , hade nästan glömt bort det. Mamma och pappa har undrat vad jag önskar mig och jag kommer inte på en enda sak. Inte så likt mig, hehe. Jag tror att jag och mamma tar en heldag på stan på söndag och då får jag köpa presenter till mig själv, hahha då vet jag att jag får det jag vill ha. Det roliga med att fylla år är ju faktiskt att man får en riktigt bra anledning att festa så det ska jag iallafall se till att göra, nee nu ska jag se på svenska hollywood fruar, ha det mys, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0