Hedda- udda kväll

Nu har jag precis kommit hem. Åkte ju till skolan runt lunch och gjorde ett prov som gick helt okej. Sen var jag kvar på svenskan och vi hade en helt säääär vikarie , vi satt och snackade om langare:P Efter skolan hängde jag med clara, vi fixade grejer inför kvällen, käkade middag osv. Sen drog vi hem till Gustaf, det var en rolig kväll men även den här kvällen slutade lite annorlunda:P Alla drog typ men jag, Einar och Gustaf var kvar ett tag och fixa lite grejer och typ spela playstation, hehe.  Sen drog jag till fridhemsplan och träffa tjejerna igen. Sen slutade det iallafall med att jag blev ensam på fridhemsplan och tog en taxi hem. Hahha lonely girl asså. Men nu tänkte jag faktiskt sova, hoppas ni hade en bra kväll, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0