E-

Hejhej, ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött..
Har SO prov imorgon, men har bara pluggat i en halvtimme typ, men jag får hoppas att det går bra.
Men jag har börjat bli riktigt skoltrött nu, men nu är det bara några få veckor kvar och sen är det sommarlov. Kan ju skriva upp hur mitt sommarlov kommer se ut

V.23- skolavslutning, Pappa och Jennie gifter sig.
V.24- Inget planerat
V.25- Åker till Frankrike där Hedda är!
V.26-Åker från Frankrike till Italien, där mamma och dem är.
V.27- Jobba
V.28- Jobba
V.29 inget planerat
V.30- Gotland?
V.31-Jobba
V.32-Jobba
V.33-Ledig

Här har ni mitt sommarlov än så länge. Det blir mycket jobb, men det är det värt..

Men nu ska jag gå och lägga mig, sussa så sött!
Det skulle vara härligt med en varm strand just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0