E- fullproppat

hejsan!
Nu har ännu en helg gått, den har varit lugn och mysig för min del.
I fredags så kom Philip och hämtade upp mig med vattenskoter och så åkte vi in till slussen där hans familj stod med båten. Så där sov vi över natten. Tidigt på lördagsmorgonen så gick vi upp för Philip skulle vara med i någon vattenskoter tävling. Från början var det tänkt att jag skulle åka hem på morgonen, men sen frågade de mig om jag ville följa med och titta på när dem åkte, så då gjorde jag det. Det slutade med att vi hamnade i Sandhamn där racet slutade. Där åt vi lunch på "dykarbaren", jätte mysigt ställe. Hela sandhamn var jätte mysigt! Sen åkte vi hem mot stockholm. När vi kom till slussen så fick jag ta över vattenskotern, det var riktigt kul att åka. Så jag körde ända hem till södertälje. Snacka om att jag var frusen efteråt. Sen sov jag hemma hos Philip inatt..
Idag när jag kom hem så var jag skit trött så det första jag gjorde när jag kom hem var att trycka i mig pringels och sen sova i 2 timmar. Riktigt lugn helg, men dem helgerna kan ibland vara dem bästa!

Juste i veckan så satte jag också in keratin vax extensions på wendys hair salong. Jätte trevligt ställe! Jag blev iallafall jätte nöjd, det ända jobbiga är att man måste lägga ner mycket tid på det. Och jag är van vid att mitt vanliga hår brukar torka på 20 minuter, jag duschade för kanske 5 timmar sen, och det är fortfarande blött! Men det är mycket istruktioner man måste följa, så om man är den som inte orkar fixa med håret ofta, så rekomenderar jag inte att den personen ska göra det!
Men jag är iallafall glad att jag satte in det. Jag satte in 90 slingor och det blev 3400 kr + att jag köpte shampoo,balsam och serum som man ska ha till extensions, då allt slutade runt 3800 kr.

Kan skriva upp veckan som kommer.

Måndag- Åker till Södertälje, sover där.
Tisdag- idrottsdag :(
Onsdag- måste köpa skor och en liten väska att ha på balen!
Torsdag- Bal.
Fredag till Söndag- Klassresa.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv en stund och sen sova!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0