Emilia-

Hedda har ju slutat skriva. Jag känner likadant som henne, men det händer så mycket nu för tiden så det kan vara skönt att skriva av sig! Och sen så har jag extremt tråkigt just nu så varför inte bara skriva lite.

Vilket underbart väder det har varit dem här dagarna. Har mest legat i rålis och solat, har faktiskt fått lite färg i ansiktet. Använder inget smink, förrutom eyeliner och maskara. Imorse så var också jag och Gustaf med på nyhetsmorgon angående solkrämer m.m. Ni kan se det på tv4play. Igår var jag inne i stan med familjen och lyckades hitta min balklänning i sista sekund. Har letat som en GALNING på stan! Den är iallafall jätte fin.
Kan skriva lite om veckan som kommer.

Måndag- Philip fyller 19 år! Ska ut och äta middag med han och hans familj på kvällen.
Tisdag- Barnvakt som vanligt.
Onsdag- Inget planerat.
Torsdag- Sätta i riktigt löshår! Barnbidrag.
Fredag- inget planerat.
Lördag- inget planerat
Söndag- Morsdag, gå på Sex and the City 2!

Som jag skrev så ska jag beställa tid i veckan för att sätta i löshår! Som jag har väntat hela det här året. Har sparat pengar som en galning. Så det ska bli kul att testa det. Kommer bli fint att ha på balen och på bröllopet. Kommer även vara skönt att ha det när man badar utomlands och så. Gillar inte att bada med mitt korta lilla hår.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp kl 7 imorgonbitti. Jag börjar kl 9, och vi ska vara i aulan först. Dem här två veckorna kommer till stor del bestå av projektveckor. Det kommer handla om vuxenlivet. Enligt mig låter det väldigt tråkigt.

Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0