Emilia-

Hejhej, känner att det börjar bli lite tomt i bloggen.
Iallafall så är jag i södertälje nu, hemma hos Philip. Han är ute och visar sin båt för någon kille som ska köpa den, så jag gick in och satte mig så länge.
Kan berätta kort om helgen.

Fredag- Hemma hos Viktoria och åt middag, sen drog vi ut och träffade lite kompisar, Det blev en tidig hemgång. Sen kommer Philip till mig halv 5 på morgonen, Hans mobil var avstängd så jag fick inte tag på honom, så när jag öppnar dörren då på morgonen så står Philip där helt dyngrak, haha..

Lördag- Tog det lugnt fick skjuts av phiips kompis till Södertälje. Sov här inatt.

Söndag- Har mest varit ute hela dagen i solen, härligt!

När Philip är klar så sa jag fråga om han kan skjutsa mig till Pendeln för jag ska träffa viktoria och sola solarium. :)

Hoppas ni har haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0