Emilia- Helgen

Hejhej, har haft fullt upp hela helgen, så har knappt varit inne på datorn.
I fredags skulle det egentligen ha blivit en grillkväll hemma hos Amelia, men så blev det lite knas. Så Anina drog med mig, Hedda, Viktoria, Clara, Amelia och Jessica på en fest i sundbyberg. Det var trevligt där!
Sen så åkte vi till fridhemsplan där Philip hämtade upp mig och så åkte vi hem till honom.
På lördagen var jag med Philip, sen drog jag hem till Hedda och åt middag där, sen kom även Viktoria och gjorde oss sällskap, eftersom att det var skit väder ute så vi orkade inte dra ut, så vi gick och hyrde en film och såg på den. Sen somnade vi allihopa. Viktoria kanske somnade lite väl djupt, hon råkade skalla mig när hon skulle vända sig om, och hon märkte ingenting, medans jag låg och skrek AJ!
Idag på eftermiddagen drog jag till Svedmyra och skulle fira en liten tjej som heter Elina, hon fyller 2 år!
Sen är jag nu hemma på Ekerö. Har smällt i mig massa hemmagjord pizza till middag, skulle kunna rulla fram.

Har ingen söndagsångest alls, för den här veckan är det bara 3 dagar i skolan + att vi har elevensval dagar, och jag har hemkunskap. Börjar 9 och slutar 12 varje dag, Nice!
Väntar på att Jersey shore ska börja på MTV.
Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0