Emilia- Hemma hos Viktoria!

Hejhej. Som ni märker så skriver inte jag eller Hedda någonting i bloggen längre, men vi kommer inte skriva så mycket mer. Vi skriver bara när vi har lust och tid.

Ojojoj, var ska jag börja? Det har hänt rätt så mycket alla dagarna. Hela den här veckan i skolan så har vi haft hemkunskap, så det har varit jätte skönt.
Igår så hämtade Philip mig i skolan och så åkte vi till Kungshamn, som ligger på västkusten. Han skulle titta på någon båt, och snäll som jag är så följde jag med. Vi kom hem runt 3 igår natt.
Idag så har jag legat sjuk nästan hela dagen hemma hos Philip, och sen drog jag mig hem till Viktoria och åt middag, Sen var det bara att taggga till för fest hemma hos Amelia. Det var trevligt! Och nu sitter vi här hemma hos Viktoria igen och ska sova här, vi ska nog sova här hela helgen, för det är föräldra fritt tills på Söndag. Skönt att få vara ensamma.
Det har hänt en hel del ikväll så nu ska vi snacka lite.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0