Emilia- Hysteri!

hejhej!
Känns som jag har miljoner saker att fixa dem här 2 veckorna. Jag har suttit på datorn i ca 2 timmar nu för att välja om jag ska göra tejp eller keratin extensions!? Har börjat bli lite osäker på tejp extensions nämligen. Ska ringa Clara och snacka med henne om det, har svårt att bestämma mig.
Sen måste jag också hitta en klänning att ha på mig på balen och bröllopet. Sen ska jag försöka hitta ett par skor till det också.

Idag på lunchen så gick jag och Clara och solade solarium, Liv följde även med och sällskapade oss. Jag solade även igår efter skolan. Kanske inte är så bra, men jag försöker få lite färg nu innan balen, och sen hatar jag att komma utomlands och vara en riktig blekfis.
Imorse hade vi Biologi nationella, det gick sådär. Hoppas på ett G iallafall!
På måndag ska jag byta till ett par andra P-piller som heter cilest, just nu har jag en extrem mensvärk. Kändes som att jag skulle spy innan jag tog 2 Ipren för att lindra värken. Så jag längtar just nu till Måndag.

Ska gå ner och vara lite social med pappa och Jennie nu.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0